Neoclima
  • Ваш кошик порожній!

Гаряча лінія 0-800-50-70-25
Зворотній зв'язок
Про компанію
Neoclima Бренд року
NEOCLIMA — ЯКІСТЬ КОЖНОМУ!

 

    Кліматичний бренд NEOCLIMA з’явився на ринку СНД у 2007 році як результат спільної діяльності міжнародних інвесторів щодо створення високотехнологічної продукції, котра за якістю і своїми технічними можливостями перевершувала б існуючі аналоги, але не викликала відчуття недоступності.

Концепція бренда знайшла відображення у назві NEOCLIMA: NEO – новий, інноваційний; CLIMA – клімат, навколишня атмосфера. Залучаючи передових виробників, інженерів і дизайнерів, компанія пропонує своїм користувачам колекцію найкращої кліматичної техніки. Крім того, за цей час нам вдалося сконцентрувати величезний інтелектуальний потенціал досвідчених керівників та інженерів із різних країн, авторитетних фахівців у галузі маркетингу й міжнародних продажів. У результаті ми створили справді сприятливе середовище для виробництва високоякісного, надійного та конкурентоспроможного обладнання.

Важлива складова успіху компанії NEOCLIMA — це злагоджена робота команди професіоналів, заснована на чіткому розподілі функцій, постійному обміні інформацією та ідеями. Дослідження, регулярність проведення яких зумовлена прагненням займати лідируючі позиції в галузі, дозволяють співробітникам доповнювати й удосконалювати модельний ряд, використовуючи революційні технології в галузі виробництва, тестування і контролю якості нашої продукції.

У 2012 році бренд NEOCLIMA отримав премію «Бренд року» в Україні в номінації «Бездоганна якість», що вкотре підтвердило загальне визнання нашої продукції. Успішний розвиток на ринках СНД дав гарний імпульс для подальшої експансії бренда в інші країни Європи.

На початку 2013 року бренд NEOCLIMA став частиною британської інвестиційної групи, яка спеціалізується на виробництві та дистрибуції побутової і кліматичної техніки у всьому світі. NEOCLIMA продовжує завойовувати нові позиції, при цьому стає об’єктом уподобання користувача. Завдяки широкому модельному ряду, функціональним характеристикам продукції й конкурентоспроможній ціні NEOCLIMA — це високий рівень якості та надійності за розумні гроші!

КЛІМАТИЧНИЙ БРЕНД NEOCLIMA ПРОВІВ РЕБРЕНДИНГ

Нейл Янг, виконавчий директор, в своєму відеозверненні до партнерів і клієнтів заявив про завершення процесу ребрендингу NEOCLIMA.

З 2013 року ми почали поступовий трудомісткий процес ребрендингу торгової марки NEOCLIMA. Ми переглянули стратегію розвитку бренду, істотно розширили продуктовий портфель, практично повністю оновили модельний ряд, посилили контроль якості виробництва. Ми додали нові категорії обладнання: теплові насоси, мульти-спліт-системи, промислове і напівпромислове кондиціювання, очищувачі повітря", - говорить Нейл Янг.

Наступним етапом ребрендингу стала зміна слогана. У 2014 році компанія представила новий, сучасніший і відповідний духу і філософії бренду слоган: "Якість кожному".

"Всього у двох словах ми намагались розкрити такі фундаментальні поняття, як висока якість і надійність продукції і при цьому практично абсолютну доступність широкому колу споживачів, як з точки зору широти асортименту, технічних характеристик і дизайнерських рішень, так і цін на продукцію", - пояснив в своєму зверненні виконавчий директор.

Заключним етапом ребрендингу стало оновлення логотипу, що відбулося на початку 2016 року. Новий логотип NEOCLIMA ототожнює якісно новий рівень , досягнутий торговою маркою . Він поєднує в собі лаконічність і простоту, сучасний плавний шрифт і суворі кольори.

Новий логотип символізує технологічність, надійність і сучасність нашої продукції. На підтвердження своїх слів хочу повідомити Вам, що за останні 3 роки ми в 3 рази знизили статистику поломок до рекордно низьких 0,14%, а частка ТМ NEOCLIMA на кліматичному ринку України зросла вдвічі - до 16%", - підсумував пан Нейл Янг.

NEOCLIMA дякує покупцям за надану довіру і обіцяє продовжити роботу щодо вдосконалення якості продукції, розширенню асортименту, впровадженню сучасних технологій та інноваційних рішень.  

 

 

Зв'яжіться з нами