Англійська компанія кліматичної техніки Neoclima


Торговий бренд Neoclima, як компанія кліматичної техніки, з'явилася на ринку України з 2007 року - це результат плідної праці міжнародних інвесторів по винаходу продукту високої якості, що володіє сучасними технологіями й високими технічними показниками, але в той же час має доступну ціну.
Ідея ТМ NEOCLIMA має яскраве відображення в самій своїй назві:
- «NEO» — інноваційний, сучасний, новітній;
- «CLIMA» — атмосфера, клімат, повітря яке навколо нас.
Основне правило успіху бренду NEOCLIMA
РЕБРЕНДИНГ ТМ NEOCLIMA - НОВИЙ ДИЗАЙН КЛІМАТИЧНОГО БРЕНДА НЕОКЛІМА
Виконавчий директор, Нейл Янг, звернувся до партнерів і споживачів, в цілому, де повідомив про закінчення процесу ребрендингу
«У 2013 році була запущена масштабна, складна процедура оновлення ТМ NEOCLIMA. Переглянули схему і напрямки розвитку компанії. Помітно збільшили "портфель продукції", оновили практично весь модельний ряд, були посилені рамки контролю якості при виробництві.
- мульти спліт системи;
- теплові насоси;
- промисловий і напівпромислові типи кондиціонерів;
- очищувачі та зволожувачі повітря.
Наступне рішення в реставрації бренду стала зміна слогана.
В початку 2014-го, ТМ Neoclima презентувала, нове, сучасне і більш відповідне філософії бренду гасло:
«Якість кожному».
«У цих словах ми хочемо укласти поняття: високої якості і надійності обладнання. А найголовніше абсолютну доступність широкому колу споживачів, з точки зору широти асортименту, технічних характеристик, дизайнерських рішень, і вартості продукції »- заявив директор в своєму зверненні.
Останнім етапом в ребрендинг компанії NЕОКЛІМА став зміна логотипу.
Дана подія випала на 2016 рік.
Нова емблема NEOCLIMA відображає якість на новому рівні, досягнуте компанією. Вона включає в себе легкість і простоту, сучасний стриманий шрифт і суворе виконання квітів:
«Оновлений дизайн емблеми відображає довговічність, сучасність і технологічність лінійки продукції. А в закріпленні всього вищесказаного, хочу підкреслити, що за останні 3 роки ми в три рази знизили показник поломок до неймовірно низьких 0,14%, а частина ТМ NEOCLIMA в Україні на ринку кліматичної техніки зросла в 2 рази - до 16 відсотків » - підсумував пан Нейл Янг.
Компанія Neoclima вдячна кожному покупцеві за довіру і гарантує, що буде продовжувати вдосконалювати якість своєї продукції, збільшувати асортимент, впроваджувати сучасні технології і підвищувати рівень сервісу.
